Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Şanlıurfa

Valilikler

T.C. KARAKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KARAKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KARAKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • KARAKÖPRÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
26
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Açık Kapı Birimi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • KARAKÖPRÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Tüketici Hakem Heyeti
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

KARAKÖPRÜ SYDV BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIMI

25.10.2022

Talep_Formu
19 KB
indir
      

  Karaköprü İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına personel alımına ilişkin alım şartları aşağıda belirtilmiştir.

Karaköprü SYDV Başkanlığı İletişim Numarası: 0414 290 15 21

 
 
 

1- KARAKÖPRÜ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

1 ADET SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ALIM İLANI

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları, 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu'nun amacına uygun faaliyet ve çalışmalar yapmak ve ihtiyaç sahibi vatandaşlara nakdî ve aynî yardımda bulunmak üzere her il ve ilçede Türk Medeni Kanunu hükümlerine göre kurulmuşlardır. SYD Vakıflarının yetkili karar organı Mütevelli Heyetidir.

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları özel hukuk tüzel kişiliğine sahip kuruluşlar olup, Vakıflarda personel ile ilgili işlemler personelin işvereni olan Mütevelli Heyetince, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün, 16.04.2012 tarihinde yürürlüğe giren 16.02.2012/1 sayılı Fon Kurulu kararı ile uygun görülen, 07.01.2016 tarihinde yürürlüğe giren 18.12.2015/7 sayılı değişiklik ve eklemeler yapılmasıyla ilgili Fon Kurulu kararı ile “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı iş yasası çerçevesinde belirlenen genel kriterlere göre yürütülmektedir.

İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne belirsiz süreli sözleşmeli çalıştırılmak üzere 1 (Bir) Adet “Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi” unvanlı sözleşmeli personel istihdam edilecektir. (2 ay deneme süreli/ 6 ay içerisinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Çalışma Esaslarına uyum sağlayamayan personelin önceden bildirilmek suretiyle Vakıf Mütevelli Heyeti kararı ile işine son verilir)

ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

  1. GENEL ŞARTLAR
  1. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  3. Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
  4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  5. Türk ceza kanunun 53. maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; Kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süre ile hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile, devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  6. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
  7. Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak (KHK ile kapatılmış olan Üniversitelerden mezun olanlar hariç) ve ÖSYM tarafından yapılan 2021- 2022 Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
  8. İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak.
  9. Başvuru yapacak adaylar Vakıfımızın aktif ilanlarından sadece bir tanesine başvuru yapabilir.

 

  1. ÖZEL ŞARTLAR
  1. Üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, Uluslararası İlişkiler, Sosyal Hizmetler, İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi, Muhasebe ve Finans Yönetimi bölümlerinin Yükseköğretim kurumlarından birini bitirmiş olmak.
  2. Görevinin devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya fiziksel engel durumu olmamak
  3. Şanlıurfa İli Karaköprü İlçe sınırları içerisinde ilan başlangıç tarihinden önce ikamet ediyor olmak.
  4. Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış, tecilli veya  askerlikle ilişkisi bulunmamak,
  5. En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabiliyor olmak
  6. Sosyal İletişim becerisine sahip olmak, kendini iyi ifade edebilmek, öğrenmeye ve sürekli gelişime açık ve disiplinli çalışma alışkanlığına sahip olmak.
  7. Adli ve İdari Soruşturma sonucunda işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak,

 

  1. DİĞER HUSUSLAR

 

  1. Mülakat tarihinden önce Kurumumuz tarafından istenen belgeler incelendikten sonra, eksik belgesi olanların başvurusu kabul edilmeyecek ve mülakata alınmayacaktır.  Gerçeğe aykırı belge ile müracaat ettiği anlaşılan adaylar ile sözleşme imzalanmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilir.
  1. Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır. Ancak başka bir vakıfta görev almak isteyen personel, istihdam edildiği vakıfta en az 1 yıldır görev yapıyor olmak şartıyla, görev almak istediği vakfın personel ihtiyacı ve norm kadro durumuna göre, hali hazırda çalıştığı ve görev yapmak istediği vakıf mütevelli heyetlerinin uygun görüşüyle vakıf değişikliği yapabilir. Ayrıca, sözleşmeli personel ihtiyaç duyulan hizmet birimi ve pozisyonda istihdam edildiğinden, devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyona yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz.
  1. İşe alınacak personele Fon Kurulunun 16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı Kararının 10 ncu maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esasların eki EK-(I) sayılı cetvelde belirlenen ücret verilecektir.
     
  2. Vakfımız Başkanlığı başvuru veya mülakat sonucunda personel alıp almama hakkına sahiptir. Bu konuda başvuru sahibi veya mülakata girip mülakatı kazanan aday hak iddia edemez. Başvuru yapan adaylar bu hükümleri peşinen kabul etmiş sayılır.

 

BAŞVURU SÜRECİ

Personel alım duyurusu Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresli WEB sitesi ve Karaköprü Kaymakamlığı https://www.karakopru.gov.tr sitesinde ilan ettirilecektir.

Belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi https://vakifilan.aile.gov.tr/ üzerinden E-Devlet ile giriş yapılarak müracaat etmeleri gerekmektedir.  
 

Online Başvuru Başlangıç Tarihi    : 25.10.2022
Online Başvuru Bitiş Tarihi            : 02.11.2022
Belge Teslim Tarihi                        : 03.11.2022 – 09.11.2022

Mülakat Tarihi, Saati ve Yeri         : 11.11.2022-14:00

KARAKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI TOPLANTI SALONU
Evrak Teslim Adresi              : Narlıkuyu Mahallesi Mehmet Hafız Bulvarı No: 58/A Karaköprü/ŞANLIURFA Karaköprü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı. İrtibat numarası: 0414 290 15 21

         Elektronik ortamda yapılan başvurular ön başvuru niteliğinde olup, başvuru bitiş tarihinden sonra 2021-2022 KPSS P3 puan türünden en yüksek puan alan ve evraklarını teslim eden 5 aday mülakata girmeye hak  kazanacak olup ön başvuru yapan adayların aşağıdaki evrakları yukarıda belirtilen adrese şahsen teslim etmesi gerekmektedir.

    1. Başvuru İş Talep Formu (Karaköprü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfından temin edilecektir.)
    2. Özel şartlarda belirtilen mezun olduğu bölüme ait diploma veya mezuniyet belgesi
    3. KPSS P3 sınav belgesi bilgisayar çıktısı
    4. T.C. Kimlik numarası bulunan Nüfus Cüzdan Fotokopisi
    5. Tarihçeli yerleşim yeri bilgileri raporu
    6.  Askerlik terhis veya tecil belgesi E-devlet üzerinden alınacaktır.(Erkek adaylar için)
    7. Adli sicil kaydı belgesi
    8. Sürücü belgesi fotokopisi
    9. 3 adet vesikalık fotoğraf (son 6 altı ay içinde çekilen),

İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday  geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır. 10.11.2022 tarihinde mülakata çağırılacak adaylar Karaköprü Kaymakamlığı internet sitesi https://www.karakopru.gov.tr adresinden ilan edilecektir. Mülakata katılmaya hak kazanacakların bu siteden takip etmeleri gerekmekte olup, kişilerin adresine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 Mülakat sınavına çağrıya hak kazanan adaylara Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Kanunları, vatandaşlık bilgileri, mesleki bilgiler, sosyal ve kültürel konular, 3294 Sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu, 2021-2022 Sayılı 65 yaşını doldurmuş Muhtaç Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Kanunu, 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu ile ilgili kişiye heyet tarafından sorular yöneltilecektir. Ayrıca adayın sosyal diyalog ve iletişimi becerisini ölçmek maksadı ile karşılıklı diyalog yapılır. Bu diyalog ile sorulan soruları anlaması kişiyi ikna kabiliyeti, konuşma şekli (iletişim bilgisi), kılık kıyafeti heyetçe göz önünde bulundurulur.

            Verilen süre içinde ön başvuru yapıp evraklarını getirmeyen veya başvuru sonrasında mülakata davet edilip de gelmeyen kişiler herhangi bir hak iddia edemez.

 

MÜLAKAT SONUÇLARI

        Mülakat sınavı sonrası kazanan aday, Mütevelli Heyeti ve Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün onaylamasına müteakiben https://www.karakopru.gov.tr. Adresinde ve vakıf hizmet binasında ilan edilecektir.

İlgililere ilanen duyurulur.

 

 

2-      KARAKÖPRÜ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

1 ADET BÜRO GÖREVLİSİ ALIM İLANI

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları, 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu'nun amacına uygun faaliyet ve çalışmalar yapmak ve ihtiyaç sahibi vatandaşlara nakdî ve aynî yardımda bulunmak üzere her il ve ilçede Türk Medeni Kanunu hükümlerine göre kurulmuşlardır. SYD Vakıflarının yetkili karar organı Mütevelli Heyetidir.

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları özel hukuk tüzel kişiliğine sahip kuruluşlar olup, Vakıflarda personel ile ilgili işlemler personelin işvereni olan Mütevelli Heyetince, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün, 16.04.2012 tarihinde yürürlüğe giren 16.02.2012/1 sayılı Fon Kurulu kararı ile uygun görülen, 07.01.2016 tarihinde yürürlüğe giren 18.12.2015/7 sayılı değişiklik ve eklemeler yapılmasıyla ilgili Fon Kurulu kararı ile “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı iş yasası çerçevesinde belirlenen genel kriterlere göre yürütülmektedir.

İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne belirsiz süreli sözleşmeli çalıştırılmak üzere 1 (Bir) Adet “Büro Görevlisi” unvanlı sözleşmeli personel istihdam edilecektir. (2 ay deneme süreli/ 6 ay içerisinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Çalışma Esaslarına uyum sağlayamayan personelin önceden bildirilmek suretiyle Vakıf Mütevelli Heyeti kararı ile işine son verilir)

ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

  1. GENEL ŞARTLAR
  1. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  3. Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
  4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  5. Türk ceza kanunun 53. maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; Kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süre ile hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile, devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  6. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
  7. Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Büro Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak (KHK ile kapatılmış olan Üniversitelerden mezun olanlar hariç) ve ÖSYM tarafından yapılan 2021- 2022 Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
  8. İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak.
  9. Başvuru yapacak adaylar Vakıfımızın aktif ilanlarından sadece bir tanesine başvuru yapabilir.

 

  1. ÖZEL ŞARTLAR
  1. Üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, Uluslararası İlişkiler, Sosyal Hizmetler, İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi, Mimarlık, Muhasebe ve Finans Yönetimi bölümlerinin Yükseköğretim kurumlarından birini bitirmiş olmak.
  2. Görevinin devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya fiziksel engel durumu olmamak
  3. Şanlıurfa İli Karaköprü İlçe sınırları içerisinde ilan başlangıç tarihinden önce ikamet ediyor olmak.
  4. Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış, tecilli veya  askerlikle ilişkisi bulunmamak,
  5. En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabiliyor olmak
  6. Sosyal İletişim becerisine sahip olmak, kendini iyi ifade edebilmek, öğrenmeye ve sürekli gelişime açık ve disiplinli çalışma alışkanlığına sahip olmak.
  7. Adli ve İdari Soruşturma sonucunda işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak,

 

  1. DİĞER HUSUSLAR

 

  1. Mülakat tarihinden önce Kurumumuz tarafından istenen belgeler incelendikten sonra, eksik belgesi olanların başvurusu kabul edilmeyecek ve mülakata alınmayacaktır.  Gerçeğe aykırı belge ile müracaat ettiği anlaşılan adaylar ile sözleşme imzalanmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilir.
  1. Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır. Ancak başka bir vakıfta görev almak isteyen personel, istihdam edildiği vakıfta en az 1 yıldır görev yapıyor olmak şartıyla, görev almak istediği vakfın personel ihtiyacı ve norm kadro durumuna göre, hali hazırda çalıştığı ve görev yapmak istediği vakıf mütevelli heyetlerinin uygun görüşüyle vakıf değişikliği yapabilir. Ayrıca, sözleşmeli personel ihtiyaç duyulan hizmet birimi ve pozisyonda istihdam edildiğinden, devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyona yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz.
  1. İşe alınacak personele Fon Kurulunun 16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı Kararının 10 ncu maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esasların eki EK-(I) sayılı cetvelde belirlenen ücret verilecektir.
     
  2. Vakfımız Başkanlığı başvuru veya mülakat sonucunda personel alıp almama hakkına sahiptir. Bu konuda başvuru sahibi veya mülakata girip mülakatı kazanan aday hak iddia edemez. Başvuru yapan adaylar bu hükümleri peşinen kabul etmiş sayılır.

 

BAŞVURU SÜRECİ

Personel alım duyurusu Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresli WEB sitesi ve Karaköprü Kaymakamlığı https://www.karakopru.gov.tr sitesinde ilan ettirilecektir.

Belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi https://vakifilan.aile.gov.tr/ üzerinden E-Devlet ile giriş yapılarak müracaat etmeleri gerekmektedir.  
 

Online Başvuru Başlangıç Tarihi    : 25.10.2022
Online Başvuru Bitiş Tarihi            : 02.11.2022
Belge Teslim Tarihi                        : 03.11.2022 – 09.11.2022

Mülakat Tarihi, Saati ve Yeri         : 11.11.2022-14:00

KARAKÖPRÜ KAYMAKAMLIĞI TOPLANTI SALONU
Evrak Teslim Adresi              : Narlıkuyu Mahallesi Mehmet Hafız Bulvarı No: 58/A Karaköprü/ŞANLIURFA Karaköprü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı. İrtibat numarası: 0414 290 15 21

         Elektronik ortamda yapılan başvurular ön başvuru niteliğinde olup, başvuru bitiş tarihinden sonra 2021-2022 KPSS P3 puan türünden en yüksek puan alan ve evraklarını teslim eden 5 aday mülakata girmeye hak  kazanacak olup ön başvuru yapan adayların aşağıdaki evrakları yukarıda belirtilen adrese şahsen teslim etmesi gerekmektedir.

    1. Başvuru İş Talep Formu (Karaköprü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfından temin edilecektir.)
    2. Özel şartlarda belirtilen mezun olduğu bölüme ait diploma veya mezuniyet belgesi
    3. KPSS P3 sınav belgesi bilgisayar çıktısı
    4. T.C. Kimlik numarası bulunan Nüfus Cüzdan Fotokopisi
    5. Tarihçeli yerleşim yeri bilgileri raporu
    6.  Askerlik terhis veya tecil belgesi E-devlet üzerinden alınacaktır.(Erkek adaylar için)
    7. Adli sicil kaydı belgesi
    8. Sürücü belgesi fotokopisi
    9. 3 adet vesikalık fotoğraf (son 6 altı ay içinde çekilen),

İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday  geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır. 10.11.2022 tarihinde mülakata çağırılacak adaylar Karaköprü Kaymakamlığı internet sitesi https://www.karakopru.gov.tr adresinden ilan edilecektir. Mülakata katılmaya hak kazanacakların bu siteden takip etmeleri gerekmekte olup, kişilerin adresine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 Mülakat sınavına çağrıya hak kazanan adaylara Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Kanunları, vatandaşlık bilgileri, mesleki bilgiler, sosyal ve kültürel konular, 3294 Sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu, 2021-2022 Sayılı 65 yaşını doldurmuş Muhtaç Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Kanunu, 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu ile ilgili kişiye heyet tarafından sorular yöneltilecektir. Ayrıca adayın sosyal diyalog ve iletişimi becerisini ölçmek maksadı ile karşılıklı diyalog yapılır. Bu diyalog ile sorulan soruları anlaması kişiyi ikna kabiliyeti, konuşma şekli (iletişim bilgisi), kılık kıyafeti heyetçe göz önünde bulundurulur.

            Verilen süre içinde ön başvuru yapıp evraklarını getirmeyen veya başvuru sonrasında mülakata davet edilip de gelmeyen kişiler herhangi bir hak iddia edemez.

 

MÜLAKAT SONUÇLARI

        Mülakat sınavı sonrası kazanan aday, Mütevelli Heyeti ve Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün onaylamasına müteakiben https://www.karakopru.gov.tr. Adresinde ve vakıf hizmet binasında ilan edilecektir.

İlgililere ilanen duyurulur.

  

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • e-Mevzuat
  • Terörden Arananlaar
  • İlan Portalı
Esentepe Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Cad. Tarım Reformu 4. Kat Karaköprü-Şanlıurfa
+90 414 3152870
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız